תמונה של איתי זרם

30 דק שיחת היכרות ואפיון ללא עלות!

UTM URL Builder

UTM URL Builder

URL שנוצר לקמפיין:

מידע נוסף על פרמטרי UTM

מידע והסברים על פרמטרי הקמפיין

פרמטר חובה דוגמה תיאור
מקור קמפיין
utm_source
כן facebook מזהה את מקור התנועה (למשל: רשת חברתית, אתר הפניה או ניוזלטר)
מדיום קמפיין
utm_medium
כן cpc מציין את ערוץ השיווק (למשל: פרסום בתשלום, אימייל, פוסט אורגני)
שם קמפיין
utm_campaign
כן spring_sale שם ייחודי לזיהוי הקמפיין (למשל: מבצע אביב, השקת מוצר חדש)
מונחי קמפיין
utm_term
לא running+shoes משמש למעקב אחר מילות מפתח בקמפיינים של מודעות בתשלום
תוכן קמפיין
utm_content
לא top_banner משמש להבדלה בין מודעות או קישורים שונים שמובילים לאותו יעד

טיפים למעקב יעיל

  • השתמשו בשמות עקביים וברורים לכל הפרמטרים
  • הימנעו משימוש ברווחים - השתמשו בקו תחתון (_) במקום
  • הקפידו על אותיות קטנות באנגלית
  • תעדו את המוסכמות שלכם לשמות פרמטרים